sobota, 24 maja 2014

zupy są pycha!

Każda pora jest dobra na ugotowanie zupy, czyli lekkiego, pożywnego i pysznego posiłku pełnego witamin i wartości odżywczych! Bez mięsa, bez soli, za to z dużą ilością warzyw i ulubionymi przyprawami. Mi taka akcja zajmuje zawsze jakieś pół godziny, a garnek zupy starcza nawet na trzy dni :)
Jest już grubo po pierwszej w nocy, właśnie zmiksowałam moje dzisiejsze dzieło, przygotowałam lunch box do pracy, jeszcze chwila nad projektem na jutro i pora odpocząć po długim dniu :)
Dobranoc!


P.S: Zakupiłam dziś ksylitol, czyli naturalną i zdrową alternatywę dla cukru i innych dosładzaczy. Generalnie, przestałam używać cukru już w styczniu, jednak zdarza mi się osładzać sobie życie miodem, syropem klonowym, syropem z agawy lub dodawaniem do potraw banana, jednak z powodu uciążliwych skoków cukru i dość leniwego metabolizmu postanowiłam na jakiś czas ograniczyć produkty o wysokim indeksie glikemicznym, stąd ta zmiana. No cóż, zobaczymy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz