poniedziałek, 18 sierpnia 2014

zdrowe zakupy

Znowu zaszalałam sobie w sklepie ze zdrową żywnością - jak ja lubię nowości!


Nooo... z czerwonej fasoli mam zamiar upiec jutro muffinki. Suszone figi i żurawiny lubię mieć zawsze pod ręką w ramach dodatku do kulinarnych eksperymentów lub jako przekąskę. Płatki kokosowe i jagody goji przydadzą się do owsianki i zdrowych deserów. Ksylitol i syrop z agawy na osłodę. O nasionach chia muszę jeszcze trochę poczytać, ale zamierzam włączyć je do mojej diety już jutro w formie zdrowego deseru. A proteinowy chleb niskowęglowodanowy był bazą mojej dzisiejszej potreningowej kolacji:


Kanapuchy ze świeżą bazylią, serem feta, szynką, jajkiem i pomidorkami - pycha!
Chleb zajeżdża trochę, hmm... winem? Ale generalnie jest całkiem smaczny, zwłaszcza w towarzystwie ulubionych dodatków :)

Miłego wieczoru - Maciejkowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz