wtorek, 10 czerwca 2014

i po wakacjach...

Oj, udały mi się wakacje, było wspaniale! Przywiozłam z Sycylii całą masę zdjęć, miłych wspomnień i kulinarnych oraz artystycznych inspiracji :)
Miejsca przepiękne, cudowne widoki, słońce, ciepełko, morze, plaże, niesamowita architektura i przepyszne jedzenie!
No, ale nie ukrywam, że po tych 10 dniach spędzonych na obczyźnie z przyjemnością wróciłam do mojego łóżka, mojej kuchni, moich zwyczajów i przyzwyczajeń :)
Teraz, że świeżą porcją sił i odświeżonym zapałem wracam do codzienności, regularnych posiłków i treningów, bo wakacje strasznie rozleniwiają :)



2 komentarze:

  1. Ach też nam się marzy wypoczynek poza granicami Polski <3 jedzonko bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odwiedziny :) taaak, warto czasem wyskoczyć na chwilę gdzieś dalej, odetchnąć innym powietrzem, pobudzić kubki smakowe nowymi rarytasami i naładować akumulatory - polecam!

      Usuń