poniedziałek, 17 marca 2014

krem czekoladowy fit

Na blogu którejś z Was trafiłam na bardzo prosty przepis na zdrowy krem czekoladowy z awokado. Zrobiłam go dziś na śniadanie i niestety zrujnował on mój poranek :( Gorzkawy, o intensywnym, ciężkim do zidentyfikowania smaku i zapachu, którego nie złagodził nawet banan! Naczytałam się ochów i achów pod jego adresem i chyba spodziewałam się zdrowej wersji Nutelli :P
Nie dałam jednak za wygraną i po pracy wyciągnęłam niewypał z lodówki, dodałam trochę więcej miodu, pestek słonecznika, dyni i suszone żurawiny - strzał w dziesiątkę! Z chrupkim pieczywem smakowało rewelacyjnie! Mam w zanadrzu jeszcze jedno awokado, więc lada dzień spróbuję zrobić krem ponownie, mam już pomysły na kolejne modyfikacje przepisu :)


Skalpel wyzwanie zrobiony, pora się zrelaksować i rozkoszować "weekendem" :)

2 komentarze:

  1. uch, ale Ci się chce kombinować z jedzeniem :) U mnie szczytem wymyślności jedzeniowej jest sałatka, owsianka lub zupa krem :) Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam ojtam, wielkie kombinowanie - wszystkie moje eksperymenty to max 10 minut z produktów, które mam pod ręką :)

      Usuń