wtorek, 4 marca 2014

Super wtorek :)

Ależ cudowny był to dzień, słoneczny, pełen radości życia! Nie wiem czego to zasługa, ale ostatnio sama nie mogę ogarnąć własnego optymizmu :)
Szalenie cieszy mnie fakt, że żyję w miejscu, gdzie bardzo popularne są knajpki serwujące przeróżne soki i koktajle ze zmiksowanych owoców i innych cudów. Wybieram co chcę, a mili ludzie przyrządzają mi wszystko tuż przed podaniem :)
Dziś zaserwowałam sobie koktajl ze świeżych liści szpinaku, z bananem, otrębami owsianymi i olejem kokosowym - OBŁĘD!!! Taki o gęsty, błotnisty wręcz, zielony, zdrowy i niesamowity w smaku zastrzyk energii:


Nigdy nie lubiłam gotować, śmiem twierdzić nawet, że mam do tego dwie lewe ręce, albo raczej lenia :P Ostatnio okazało się jednak, że gotowanie sprawia mi niesamowicie dużo radości! Wcale nie jest nużące czy czasochłonne i nie trzeba mu poświęcać nie wiadomo jak dużej ilości czasu żeby efekt był powalający.
Dziś na kolację po dłuuugim spacerze zaserwowałam nam KUSKUS Z KURCZAKIEM I WARZYWAMI. Wierzcie mi lub nie, ale to danie można przygotować w 10minut! Pokrojoną w wąskie paseczki pierś kurczaka wrzuciłam na patelnię z minimalną ilością oleju, doprawiłam słodką papryką, wrzuciłam pół opakowania chińskiej mieszanki warzywnej, a na koniec przygotowany według przepisu na opakowaniu kuskus - GOTOWE! Wyglądało tak, a smakowało jeszcze lepiej:


Zachęcam Was do eksperymentowania w kuchni, bo przy odrobinie fantazji nawet z najbardziej banalnych produktów można wyczarować niesamowity posiłek! Ale o tym innym razem :)

2 komentarze:

  1. Przeczytałam sobie wszystko wstecz i muszę napisać, że podoba mi się Twoje podejście do tematu :)
    Jeszcze raz życzę powodzenia i trzymam kciuki. Patrząc na Twoje zdjęcia zmiany na pewno będzie widać szybko :)
    Ps. Spróbuj zrobić skalpel wyzwanie, ja już trzeci dzień czuję zakwasy ;) Ostatnio tak długo trzymały mnie chyba po Jillian Michaels ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa. Takie poczucie solidarności z innymi zdeterminowanymi bardzo pomaga w wytrwaniu w tej walce :)
      A skalpel wyzwanie wypróbuję już dziś - jestem tak bardzo raczkująca w tym temacie, że nawet nie wiedziałam o jego istnieniu!
      Pozdrawiam ciepło - Maciejkowa :)

      Usuń