wtorek, 4 marca 2014

Pyszne i zdrowe śniadanie

To podstawa dnia! Śniadanie powinno być tak skomponowane, żeby dać nam powera na najbliższe kilka godzin :)
Oto moja propozycja:
dwie kromki pełnoziarnistego pieczywa (my pieczemy chleb w domu, jest to solidny chleb na zakwasie z mnóstwem ziarenek w środku i chrupiącą skórką - naturalny, bez ulepszaczy, o jego jakości świadczy fakt, że nawet po tygodniu wciąż pachnie i smakuje rewelacyjnie! - polecam! przepis łatwy, nie ma mowy żeby coś się nie udało, trzeba tylko jakoś zdobyć zakwas) z serkiem i czosnkiem - dziś mam dzień wolny, więc mogę sobie pochuchać :) do tego kabanos i pomidor winny - pycha!


Słońce cudnie świeci, to idealny dzień na dłuuugi spacer we dwoje - IDZIEMY!!! :)

4 komentarze:

  1. Witaj, zobaczyłam wpis na fb o Twoim blogu i zaglądam :) U mnie to wygląda tak, że chcę zrzucić brzuszek, biodra i uda. Po ciąży niestety biodra poszerzyły się i został brzuszek. Waga 58 kg. nie przeszkadza mi. Nie bardzo wiem co ćwiczyć. Przez m-c ćwiczyłam skalpel Ewy, ale efektów żadnych nie było i motywacja opadła. Dzsiaj poćwiczyłam z mel b i jakoś tak lepiej mi z Nią. Dochodzi do tego dieta, przy małym dziecku to nie dojadam, na szybko jem. W diecie za duzo słodyczy to jest duzy minus. O ile ćwiczyć mi się zapewne uda, dziecko oglada bajke, ja ćwiczę, to z dietą bedzie gorzej...
    Pozdrawiam i będe tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Ja jestem dopiero na początku Skalpela, więc jeszcze nie mogę mówić o jego skuteczności, jednak przeczytałam ostatnio mnóstwo opinii na jego temat i okazało się, że brak efektów może być spowodowane tym, że podczas ćwiczeń popełniamy błędy. Tu masz link do bloga dziewczyny, która dokładnie opisuje technikę wykonywania tych ćwiczeń:
      http://lafiga2.blogspot.ie/2012/06/trening-ewy-chodakowskiej-najczesciej.html
      Wiesz, w sumie to nie ma złotej recepty na wymarzoną sylwetkę, ale myślę że jeśli chodzi o prawidłowe odżywianie, to Twoje dziecko może Ci bardzo w tym pomóc! Jakiś czas temu odkryłam, że z niemal każdego warzywa można zrobić pyszną, lekką i zdrową zupę-krem, taki swego rodzaju przecier, jaki podaje się maluchom (bez soli). Zjadasz miseczkę zupy z kromką pełnoziarnistego pieczywa i masz obiad pierwsza klasa! Robisz swojemu maluchowi papkę z banana lub tarkowane jabłko? Takie samo danie zrób także dla siebie, możesz dodać jogurt żeby przekąska była bardziej konkretna :) A na przykład płatki śniadaniowe z mlekiem? Jeśli dziecko je słodkie, Ty kup sobie pełnoziarniste, zawierające sporo błonnika. Zyskujesz na tym nie tylko Ty, ale i Twoje dziecko:) Jutro planuję zrobić krem z marchewek, postaram się wrzucić tu inspirację dla Ciebie. To naprawdę szybki przepis, który można zrealizować nawet w tzw. "międzyczasie" codziennych czynności :)
      Trzymam za Ciebie kciuki, koniecznie daj mi znać jak sobie radzisz!
      Pozdrawiam ciepło - Maciejkowa :)

      Usuń
  2. Zajrzałam i u problemem był u mnie brak napiętego brzucha i oddech. Hmm...
    Dziękuje Ci za rady. W każdym bądź razie, trening dzisiaj był.

    OdpowiedzUsuń