czwartek, 6 marca 2014

Pokus brak

Zainspirowana milionem przejrzanych ostatnio stron o zdrowym odżywianiu itp. popełniłam wczoraj dietetyczne babeczki owsiane. Bazowałam na TYM przepisie, delikatnie go modyfikując (syrop klonowy zamiast miodu, pestki słonecznika i suszone morele zamiast rodzynek). Wyszły zaskakująco dobre!


Zawsze ćwiczę późnym wieczorem lub nawet nocą, tuż przed prysznicem i pójściem spać. Wczoraj świetnie się bawiłam podczas treningu Body Jam - kupa pozytywnej energii, polecam :)
A tuż przed snem wypróbowałam Skalpel - wyzwanie. Uch, nie było łatwo! Ponieważ codziennie coś tam sobie ćwiczę, zakwasów nie mam, ale pot ciekł mi po tyłku i niektóre ćwiczenia były dla mnie wręcz niewykonalne (wypady w tył, przód i w bok - tracę równowagę, przy ćwiczeniach na boczki opadam coraz bardziej na matę). Ale ale - uparta ze mnie bestia, więc dziś stawię temu czoła raz jeszcze! Musi się udać, nie ma litości! :) A jak Wam idzie?
Zauważyłam ostatnio, że ponieważ do mojego postanowienia (nie lubię nazywać tego odchudzaniem) podchodzę niesamowicie świadomie (pierwszy raz w życiu tak bardzo!), wszelkie pokusy prawie mnie nie dotyczą. Koledzy w pracy jedzą czasem różne apetycznie pachnące świństwa, moje love smaży sobie jajecznicę na śniadanie, a na sklepowych półkach wdzięczą się do mnie ulubione niegdyś słodycze - nie przeszkadza mi to WCALE! Nawet nie muszę się blokować, hamować, nie mam po prostu ochoty na nic z tych rzeczy, bo mam swoje zdrowe zastępniki, do których tak już się przyzwyczaiłam, że nie pamiętam jak to było jeść coś innego - cudownie! Nie myślałam, że przyjdzie mi to tak łatwo :) Hurra!
Dziś po pracy biegnę z chłopakami na siłownię - bieżnia, rowerek i trochę ciężarów dobrze mi zrobi :)

4 komentarze:

  1. Mnie Skalpel Wyzwanie bardzo przypadł do gustu ;) problem mam chyba z tym samym ćwiczeniem co Ty kiedy unoszę nogę góra- dół oparta na łokciu, to jest dla mnie wręcz niewykonalne mimo, że robiłam ten program już wiele razy :P Ja dziś robiłam Turbo Spalanie i też pot po tyłu ciekł także polecam również :) Zdradź mi jakimi przekąskami się karmisz zamiast kalorycznych pokus ;) Mnie póki co średnio to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie turbo spalanie nie podpasowało. A wyzwanie na you tube można znaleźć ? ja szukałam i nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam tu: http://vimeo.com/87463032
      Życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Na youtube nie ma, ja ściągałam z Torrentów

    OdpowiedzUsuń